Felanmälan

Fyll i formuläret med samtliga uppgifter och bifoga gärna bilder. Vi återkommer till dig inom högst 7 arbetsdagar.

Vid akuta fel i din bostad vänligen kontakta din angivna förvaltare.
Information finner du i din digitala bopärm.

Vi har semesterstängt vecka 28-31. Akuta fel anmäler ni till er förvaltare. Er felanmälan hanteras när vi är åter på kontoret vecka 32. Vi önskar er en trevlig sommar! 

 

 

Läs igenom texten nedan innan du gör din felanmälan

Vid akuta fel i din bostad såsom vattenläckor, allvarliga problem med värme, el, lås etc, vänligen kontakta din angivna förvaltare. Information finner du i din digitala bopärm på USB-minnet som överlämnades vid inflyttningen.
Vid funktionsfel under garantitiden, vänligen fyll i formuläret nedan. Det är viktigt att du fyller i samtliga fält. Vi återkommer till dig så snart som möjligt, dock senast inom 7 arbetsdagar. Vid Nummer fyller du i det lägenhets- eller husnummer som du finner på din säljhandling.
Din felanmälan skickas direkt in i vårt kundsystem varför det kan ta någon stund att ladda sidan. Tänk även på att inte skicka för stora bilder, detta kan också göra att det tar längre tid.

Fyll i alla fält (även "Jag är inte en robot")

Välj en bild som är max 5MB stor

Du har Internet explorer och vi kan därför inte verifiera om din uppladdade fil är större än 5MB. Vänligen säkerställ att denna gräns inte överstigs.

Beskriv ditt fel